Vše nejlepší do nového roku

…a hlavně hodně hezkých zážitků mezi lampiony 🙂

Na ryzí novoroční PF jsem nenašel čas, ale o to víc se snažím plnit si novoroční předsevzetí. A tak jsem vyrazil na dvě stálice pražské zimní sezóny. Nejprve na noční sérii F1, kterou tentokrát pořádal Pakuo. Přicházející oteplení zpříjemnilo noční závod tentokrát s intervalovým startem. Ale účast byla spíše slabší. Vyhrál nestárnoucí taťka a cyklista “Žokej Váňa” o délku 10 tisíc buzol.

Mapa s postupy

Opět na Kozla je oblíbený závod Pražské zimní ligy pořádaný Danem Šafkou obvykle zpestřený i vyhlášením v kozlí masce 🙂 Poprvé jsem si vyzkoušel dlouhou trať s kontrolou X (volná kontrola mimo pevné pořadí k oražení kdykoliv). Na nenáročné trati (navíc jen v třičku při 12°C) jsem přesto očekával bolestivý zážitek při pokusu o stínování Honzi Šedivého, který zvýšil kvalitu startovního pole o milion procent. Ale nějakou haluzí jsem se v půlce trati ocitl na čele závodu osamocen a zavzpomínal na stará závodnická léta a začal krutý boj o vychlazené Kozly 🙂 Vlkovi jsem unikl z talíře jen o pár metrů před cílem a sázkové kanceláře asi nepotěšil. A jak mi sdělila malá “pragováččata” při vyhlášení, porazil jsem prý mistra světa 😉

ukazka-kozelMapa s postupy – část 1

Mapa s postupy – část 2

Categories: Orienteering | Leave a comment

Post navigation

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.