Zcela jiný svět (u Litvínova)

Když jsem v loni prováděl průzkum terénů pro dobré mapy, pochlubil jsem se s jedním dobrým úlovkem i okolí. A třeba Radek Novotný (šéf české reprezentace) šel rychle k činu. Letošní únorové soustředění reprezentace v Krušnýh horách zpestřil nevšedním mapovým tréninkem –  řekl bych “ve zcela jiném světě” než na jaký jsme v Česku zvyklí. Pro reprezentanty rozhodně lahůdka, pro normální orienťáky asi trochu extrém. Hornojiřetínská výsypka u Litvínova.

Hornojiřetínská výsypka – mapa udělána pouze na základě dat z laserskenu a leteckého snímku:Hornojiřetínská výsypka-Miloš NykodýmTakhle se pral s tratí v panenské divočině reprezentant Miloš Nykodým (více v jeho mapovém archívu)

Categories: Orienteering | 3 Comments

Post navigation

3 thoughts on “Zcela jiný svět (u Litvínova)

  1. basa

    Chci to, chci to, chci to! Kdy tam bude nejaky zavod?

  2. sosna

    Tento terén nalezl Tomáš Prokeš, ale takto digitálně zpracovaná mapa od stolu by tehdy nebyla.

  3. Rysák

    Taky jsem se na tenhle kousek lesa dlouho chystal (mám ho v hledáčku přes 10 let), ale furt jsem si říkal že to chce nechat ještě trochu odrůst. Holt mě Radovan předběhl… Možná že nebylo ani moc taktické tu mapu takhle zveřejňovat (byť je to jen mapa “od stolu”), ale místo toho radši přemluvit třeba Tojnárka, aby na tom udělal pořádný závod…

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

